A jelenleg érvényes törvényrendelet szerint a vásárlónak joga van visszaküldeni a terméket/termékeket az átvétel időpontjától számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül.
A fogyasztó megteheti elállását egy erre vonatkozó írásos és egyértelmű nyilatkozattal, melyet elküld az brandnyul@gmail.com e-mail címre, vagy kitölti a visszaküldési űrlapot a 14 napos határidő lejárása előtt.
A fogyasztó kötelezettsége a terméket haladéktalanul visszaküldeni a kitöltött visszaküldési űrlappal együtt, miután a kereskedőt már értesítette elállási szándékáról a fent említett módon. A fogyasztónak kell viselnie a visszaküldéssel járó költségeket (szállítás és a postautalvánnyal fizetett összeg visszatérítése). A termék garanciájával kapcsolatos problémák esetén a határidő 30 naptári nap.
Az összeg visszatérítése a termék visszaszolgáltatását követő 30 naptári napon belül történik. A kereskedő visszatéríti a fogyasztó által a termékért fizetett összeget, a szállítási költségeket nem. Bankkártyával való fizetés esetén az összeg visszatérítése a vásárláskor használt bankkártyára lesz visszautalva a termék visszaszolgáltatását követő 30 napon belül.
A visszaküldeni kívánt termékeket kérjük, amennyiben lehetséges, eredeti dobozában/csomagolásában küldjék vissza, mellékelve hozzá a kapott garancialevelet/jótállási jegyet és valamennyi vásárláskor kapott dokumentumot (használati utasítás, stb.). Amennyiben nincs meg az eredeti csomagolás, akkor a sérülések elkerülése érdekében kérjük, hogy megfelelően zárható, biztonságos csomagolással pótolják azt. Az érvényben lévő törvény 16. cikkelyének e. pontja szerint a nem megfelelő védőborítás hiányából fakadó sérült illetve használt termékeket nem áll módunkban elfogadni, ugyanis az egészségre ártalmasok lehetnek és nem higiénikusak.
Ha a fogyasztó eleve hibás terméket kapott a kereskedőtől, vagy nem azt a terméket, amelyet megrendelte, az átvételtől számított 48 órán belül jelznie kell a kereskedőnél.