Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Hol tudok Brandnyúl fellépést megrendelni? 

Fellépést megrendelni, illetve ajánlatot kérni a szervezőknek menüpont alatt az oldalon található űrlap elküldésével tudsz, vagy írhatsz nekünk a brandnyul@gmail.com e-mail címre is, ahova mindenképpen írd meg az esemény helyszínét, dátumát, időpontját, az ajánlatkérő nevét és telefonszámát. Az ajánlatkérésre általában 24 órán belül válaszolunk. További információkért keress minket ezen a telefonszámon:

+3670 653 2557

 

Brandnyúl vállal fellépést óvódákban, iskolákban, születésnapon és magánpartin?

Igen, Brandnyúl nagyon szívesen vállal bárhol fellépést, ahol gyerekeket szórakoztathat a zenéjével.

Hangosítást hoz magával Brandnyúl a fellépére?

Óvódákba, iskolákba, születésnapokra és kisebb magánpartikra nem szükséges  külön hangtechnikát rendelnie a megrendelőnek, mivel ezekre a fellépésekre mi biztosítjuk a hangtechnikát.

Hol lehet Brandnyúl fellépésre jegyet vásárolni és információkat szerezni a fellépésről?

Brandnyúl csapata általában nem foglalkozik jegyértékesítéssel, kivéve ha Brandnyúl Minidisco 2023 turné jegyeit értékesítjük, amely egy saját szervezésű turné. Egyéb jegyértékesítéssel kapcsolatos kérdésekért, információ szerzésért forduljatok a fellépés szervezőjéhez!(pl.:művelődési ház, sportcsarnok, fesztiváliroda...) Lehetőségeinkhez mérten a nyilvános fellépéseinket a fellépések menüpont alá feltöltjük. A honlapunkon fel nem tüntetett Brandnyúl fellépésekért semmiféle felelősséget nem vállalunk.

Mi a  technikai igény egy Brandnyúl fellépésnél?

A technikai igényt minden leszerződött fellépés szerződése tartalmazza.

Lehet fényképet, videót készíteni a fellépéseken?

Privát használatra semmi akadálya nincsen, nyilvános felhasználás esetén (TV/rádió/internet) Brandnyúl csapatának jóváhagyása szükséges.

 

 

 

Az oldal tetejére